20090909

hanya sekadar tarikh

090909
nice date,rite..
xceli..
ai lg ska
20092009
"bkn sebab i2 tarikh raya.."
guess wat???
msa zaman muda2 dlu ai penah la bcita2 mau kawen on dat date..ai gatai kn??? (sila gelak guling2)
tp 2 dlu la..skrg ai bkn la xde prsaan mau kawen,cuma da agak kurang.ai bnyk tggungjwb,amanah,dan msh bnyk perkara yg ai perlu buat sblm KAWEN..
(NOKTAH)
*****************************************************************
saya skrg sedang bperang ngn perasaan saya..
makin hari nk dkt ngn raya,saya makin nk blari ke blkg..sy bkn mau mlwn takdir..tp sy cuma cuba meluah'n apa yg saya rasa'n skrg..
"saya hanya insan biasa"
**sejak 2,3hr ni sy mudah je touching,ckit2 nk majuk.sy xtau nk gtau sape ape yg ad lam otak dan ati sy skrg**
**da 5bulan arwah pergi..pergi jauh tinggal'n saya dan impian kami.semoga arwah tenang disana.al fatihah..**

2 mereka berkata2:

MiSsyLiLy said...

alfatihah...
jgn bersedih lagi...
a ah kan date tu best.. :)

liny honey said...

sy mcuba utk ceria'n hari2 sy..
tp rindu i2 tetap ad.